.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناپدید شدن هواپیمای آموزشی در رودسر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای آموزشی با دو سرنشین در رودسر خبرداد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  جمشید محمدی ظهر امروز در جلسه امداد و نجات هلال احمر استان با اشاره به حادثه ناپدید شدن یک فروند هواپیمای آموزشی در شهرستان رودسر اظهار کرد: تاکنون در عملیات جستجوی هلال احمر استان 7 تیم متشکل از 42 نفر ارزیابان و امدادگران کوهستان هلال احمر به صورت امداد هوایی از طریق بالگرد و زمینی در حال جستجوی سرنشینان این هواپیمای ناپدید شده هستند.

وی با بیان اینکه این هواپیمای آموزشی از استان قزوین در حال حرکت بود اذغان کرد در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات جستجوی هواپیمای آموزشی ناپدید شده همچنان ادامه می‌یابد.

این مسئول در ادامه به وصیت سیل‌زدگان شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: تاکنون به دنبال وقوع سیل در شهرستان رودسر و خسارت‌های ناشی از آن امدادگران جمعیت هلال احمر استان تاکنون 74 نفر از آسیب‌دیدگان را اسکان موقت دادند.

به گفته وی سیل‌زدگان مذکور در دو مجتمع دانش‌آموزی رحیم آباد رود‌سر به صورت موقت اسکان داده شده‌اند و در بین آنها اقلام امدادی و مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، کنسرو و دیگر اقلام مورد نیاز توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه اسکان افراد سیل‌زده تا مساعد شدن شرایط و وضعیت معیشتی همچنان ادامه می‌یابد تصریح کرد: در این مدت با فعالیت بالگرد و امداد هوایی امدادگران جمعیت هلال احمر تعداد 85 نفر از مصدومان از مناطق صعب‌العبور و سیل‌زده به نقاط امن منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد انتقال یافتگان 11 نفر پس از ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: کمک‌های امداد و نجات هلال احمر گیلان با استقرار نیروهای امدادگر در نقاط حادثه دیده ناشی از سیل در شهرستان رودسر و دیگر نقاط آسیب‌دیده استان همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.